  • Data: 2012-07-17 21:43:30
    Temat: Re: zajęcie konta przez ZUS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aha...." <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:ju3rig$21f$1@news.dialog.net.pl...

    > Dlatego zawsze dla firmy otwiera sie 2 lub wiecej kont i jedno podajesz
    > ZUSowi to juz chyba kazdy w tym jebnietym kraju wie ?

    To raczej nie jest funkcjonalne rozwiązanie. Oczywiście najlepiej byłoby po
    prostu w terminie płacić. Rozumiem, że czasem nie ma środków i nie da się.
    No ale skoro na rachunku bieżącym jest 9 razy wiecej, niż zadłużenie, no to
    za bardzo nie rozumiem jaki sens miało niepłacenie. Z drugiej strony nie
    chce mi sie analizować teraz przepisów dotyczących egzekucji, no ale
    zajęcie do banku powinno iść chyba na kwotę zadłużenia wraz z ewentualnymi
    kosztami egzekucji, jakimiś tam karami itd.