    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Mon, 14 Aug 2023 11:27:04 +0200
    <qs2dycsfm0e7$.1k17d64wdhjkj.dlg@40tude.net>
    <ubcolc$oak$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <5bv2f1gsahxy$.1wx5q1ybmd5kf$.dlg@40tude.net>

    W dniu 14.08.2023 o 11:11, J.F pisze:

    > Ty to wiesz, ja to wiem, ale czy instrukcja wie? Skoro był pijany, to
    > mógł przeciez podarować, albo pożyczyć, i nie pamieta :-P

    A jak był trzeźwy i nie pamięta? Popatrz, co chłop tu wypisuje. Ja bym
    uznał, że to również jest prawdopodobne.

    > Glupie.
    Poi prostu zajmuje to dłużej czasu, a w tym czasie Shrek będzie zbierał
    materiały do poematu o szybkości Policji.

    > Ale sprawdzic jakos, czy pojazd skradziony to potraficie?

    Ja to w szklanej kuli odczytuję. Mój kumpel z fusów z porannej kawy
    wróżył, ale teraz rozpuszczalną pija.

    > Jak dostaje powiadomienie, ze widzisz osobę czy pojazd podejrzewaną o
    > udział w kradziezy, to chyba powinien wyslac patrol niezaleznie od
    > numerka?

    Wiesz, jak zacznie od wyzywania go od kulsonów, to prędzej karetki z
    psychiatryka można się spodziewać. Widzisz jakikolwiek powód, by gość
    inaczej się zachowywał w życiu codziennym, a inaczej tu na grupie?
    Przyjadą policjanci i nie będą wiedzieli, o co w sprawie chodzi. Potem
    ktoś ich nakręci, że nie merytoryczni byli. No to pasuje im przekazać
    dane o sprawie. Im szybciej znajdziesz, tym szybciej wyślesz patrol.
    Shreka opowiadającego jakieś bajki o kulsonach trudno potraktować jako
    wiarygodne źródło informacji.

    > tak tylko ciekaw jestem czy ich dwóch wystarczy, czy wiecej powinno
    > być. W koncu ma troche roboty. Moze jest wiecej, tylko numer jeden.

    Jest. On ma kilka telefonów i dlatego ten nie służy do przesyłania
    powiadomień alarmowych. Bo dyżurny może przez drugi telefon rozmawiać.
    to było jednym z powodów zabrania 997 z jednostek do CPR-ów. Ludzie się
    wkurzali, że dyżurny nie odbiera, a on ma w zadaniach nie tylko
    odbieranie telefonów, ale masę innych rzeczy. Dodatkowo na to 997
    dzwoniła masa oszołomów, których trzeba było wysłuchać, by się
    przekonać, czy w ostatnim zdaniu nie powie czegoś mądrego.

    > Umorzenia trzeba wypisac w terminie, julki spałować.
    > Moze jakby kulsonów zatrudnili do pomocy ... :-)

    To jest fantastyczny pomysł.

    > Ale chyba pamietacie, że monitoringi nie przechowują sie w
    > nieskonczoność ... czy wlasnie liczycie na to, nie ma dowodów, sie
    > umorzy..

    Toteż te monitoringi są dość pilne. Natomiast po pierwsze warto się
    zastanawiać, czy potrzebne, bo ich przeglądanie jest dość czasochłonne.
    Jak wiadomo, kto ukradł, to może szkoda czasu. Bo może wystarczą
    oględziny tego fragmentu z kradzieży.

    > A kiedy indziej piszesz, ze nawet przyznanie nie wystarczy, a
    > Shrekowi radzisz dodatkowe przejrzenie monitoringów ..

    No i ....? Bo jako sensu w Twej wypowiedzi dopatrzyć się nie potrafię.
    Uważasz, że zapis CCTV utrwalający wizerunek sprawców to jest podobny
    dowód do przyznania się przez sprawcę do winy?

    > Kulson to dobry policjant, na pewno by poszedl i sam poszukał :-P

    Ja, to nie rozumiem, czemu od w ogóle do tej znienawidzonej Policji
    dzwonił, a nie do kulsonów. Przyszliby i załatwili sprawę. Sadze, ze
    policjanci nie wiedzieli, z kim mają do czynienia i tylko dlatego mogą
    ten motocykl znaleźć :-)

    --
    (~) Robert Tomasik