  • Data: 2023-08-14 10:22:16
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 00:52, Shrek pisze:

    > Ja zrozumiałem, że podtekst pytania jest taki, że spowodowałem wypadek,
    > uciekłem i zgłosiłem fikcyjną kradzież. W takim wypadku zrozumiałe
    > byłoby zainteresowanie tym ile miałem promili;)

    Na podstawie Twojego zeznania to nie możliwe. Nawet jakbyś zapisywał
    dokładnie ile wypiłeś i czego, to każdy organizm reaguje inaczej. Nie ma
    biegłego, który coś takiego poświadczy.

    > No właśnie żadne - to ty sugerowłeś że pytanie miało na celu sprawdzenie
    > czy nie zgłosiłem kradzieży żeby przykryc jakiś wypadek z moim udziałem,

    Pisałem ogólnie. Ten algorytm ne jest pisany na wypadek kradzieży
    motocykla Shrekowi, tylko na wypadek kradzieży pojazdów.

    > Dzielnicowy siedzi w prewencji na broniewskiego. Dyżyrny na żeromskiego.

    Ja wiem, że są różni ludzie. Nie każdy jest na tyle lotny, by pojąć, że
    jednostka może być w kilku budynkach. Ale już kilka razy Ci to pisałem.
    Spróbuję inaczej. Wyobraź sobie, że dzielnicowy siedzący na
    Broniewskiego poszedł Żabki na rogu po bułkę. Będziesz alarmował Żabkę?

    > Czyli do dyżurnego na żeromskiego. A pani powiedziała że raczej na
    > broniwskiego.

    Co ja Ci na to poradzę?

    > NIe widać...

    To byli umówieni wcześniej. Z tym, że trzeba by było przejrzeć od
    momentu, jak przyszli, bo nie wiadomo skąd jechała furgonetka.

    > Do "swojego" monitoringu mam dostęp - do innych nie. Swój znam - dopóki
    > byłem w zarządzie to sam zgrywałem.

    Teraz monitoringi są dość powszechne. Można na ich podstawie odtworzyć
    to, co sprawcy robili wcześniej i to, co robili później. Pytanie, czy
    jest sens, bo jak wiadomo, kto tego dokonał, to raczej nie ma. Łatwiej
    zatrzymać i zapytać ich.

    --
    (~) Robert Tomasik