eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaginiecie przesylki a zwrot kosztow › Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: zaginiecie przesylki a zwrot kosztow
    References: <fj46ag$qi4$1@inews.gazeta.pl> <fj4b51$jeg$1@news.lublin.pl>
    Message-ID: <s...@g...mierzwiak.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 82.143.145.17
    Date: 5 Dec 2007 08:43:17 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1196840597 82.143.145.17 (5 Dec 2007 08:43:17 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 13
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501539
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz napisał(a):

    > Domagaj sie od nadawcy interwencji, ponieważ dopoki paczka jest
    > niedostarczona jest wlasnoscia nadawcy i tylko on moze skladac reklamacje w
    > przypadku zaginiecia.

    To nie prawda. Autor watku powinien w siedzibie firmy kurierskiej
    domagac sie protokolu i na jego podstawie zlozyc reklamacje. Problemem
    moze byc opisana postawa Nadawcy bo firmy kurierskie wymagaja do
    rozpatrzenia reklamacji oryginalu listu przewozowego, ktorego sila
    rzeczy Odbiorca nie posiada.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1