eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładuRe: zagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu
  • Data: 2010-08-25 19:21:30
    Temat: Re: zagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i53n59$q38$1@inews.gazeta.pl BETON <b...@m...pl>
    pisze:

    > Sytuacja jest następująca
    > Mój zakład pracy ( poniżej 5 ludzi) z koncem miesiaca przestanie istnieć-
    > czego ja oficjalnie nie wiem.
    Z końcem którego miesiąca?

    > Pracuje tam od 2005 lat
    Faktycznie długo...

    > Pytanie: Czy kożystniej bedzie mi dać wypowiedzenie- ( 3 miesięczne) z
    > tego tutułu należą mi sie jakby 3 pensje.
    Niby dlaczego tak uważasz?

    > Czy moze w przpadku
    > likwidacji nie musze dawać wypowiedzenia- tylko dostane odprawe w
    > związku z likwidacją.?
    Nie dostaniesz odprawy. Chyba, że pracodawca sam zobowiązał się do tego w
    regulaminie pracy (lub układzie zbiorowym, ale nie przy 5 pracownikach
    przecież).
    Jeśli dostaniesz, przeznacz na szkołę, to będzie na pewno koRZystne i
    będziesz mógł zmienić nicka. ;)

    > Jakie rozwiązanie jest dla mnie finansowo lepsze.
    IMO wymienione rozwiązania nie różnią się między sobą.
    Kasy dodatkowej nie będzie.

    > A moze jest jeszcze inna droga ?
    Idź na zwolnienie. Dostaniesz kasę za darmo.

    --
    Jotte