  • Data: 2004-05-12 13:15:38
    Temat: Re: zagadka prawno-logiczna
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdradzisz odpowiedź? :-)

    Nie znam prawidłowej odpowiedzi. Sytuacja jest wzięta z życia - pracuję na
    umowę zlecenie i musiałem zobowiązać się do przestrzegania takiego regulaminu.
    Oczywiście ten regulamin to tylko formalność, której nikt nie przestrzega, np.
    pomimo zapisanej jednej 15-minutowej przerwy praktycznie można je robić
    je "kiedy się chce", oczywiście w rozsądnym rozmiarze.

    Niemniej zaintrygowało mnie, czy teoretycznie ten regulamin mnie obowiązuje,
    czy nie.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl