  • Data: 2004-05-12 13:38:29
    Temat: Re: zagadka prawno-logiczna
    Od: Hanna<o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Możliwe, ale wątpię w prognozowaną wizytę PiP, osobiście przez pół
    roku pracowałam na podobnych zasadach, tyle że - jakże odmienna
    była moja sytuacja od twojej Liwiuszu - mimo zapoznania się z
    regulaminem informującym np. o prawie do 15 min przerw u nas w
    wiodącej fimie króra w swojej branży jest nr 1 w Polsce nikt nie miał
    prawa do jakichkolwiek przerw, mimo podpisania regulaminu
    pozostawał on czysta fikcją, nie mówię już o umowach zlecenie, bo to
    osobny temat; na takich zasadach zatrudnia się absolwentów prawa,
    którzy mają się nim posługiwać w swopjej pracy :-)

    -> http://usenet.pomocprawna.info