    From: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zadatek na mieszkanie
    Date: Wed, 07 Dec 2005 12:15:50 +0100

    irekk napisał(a):

    > Teraz musisz czekac do konca terminu i wykorzystując ten warunek w
    > drodze procesu starać się unieważnić umowę.Masz określoną datę i to może
    > pozwoli odzyskać Ci zadatek.
    > Przy takim warunku wbrałbym innego developera.

    ale pytanie - ktorego terminu ?
    bo teoretycznie interpretujac umowa mozna dojsc do wniosku ze developer moze wogule
    nie
    wybudowac budynku

    a ja zgodnie z umowa od 1'go stycznia 2007 mam prawo do naliczania odsetek (1%
    miesiecznie)

    czyli teoretycznie jesli on nie wybuduje budynku wogule to sprawa bedzie otwarta
    nadal ?
    bede mial zamrozone pieniadze na lokacie, developer kredyt 12%, i nie bede mial
    mieszkania ?

    czy nie ma jakiegos zapisu mowiacego ze jesli przedmiot umowy nie jest w stanie
    zaistniec to
    umowa moze zostac rozwiazana ?

    ew. czy mozna zawrzec umowe wpisujac w nia "inwestor rozpoczyna budowe" jesli nie ma
    nawet
    pozwolenia na budowe ?

    --
    Mateusz