  • Data: 2014-05-06 14:48:13
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2014, 11:43, masti pisze:

    > dozywocie/

    > po pierwsze nie zarabia. Praca skazańców jest kompletnie nieopłacalna.
    > po drugie witamy zwolennika modelu północnokoreańskiego

    Napisałem, że może nosić kamienie w jedną i drugą stronę. I wprawdzie
    Państwo na pracy więźniów nie zarobi, ale oni "zarobią" na swoje
    utrzymanie jak w grze komputerowej wirtualnie.

    Kiedyś spotkałem gościa, który co jesień okradał małe sklepy. Dokładnie
    wiedział na ile i może ukraść by zamknęli go tylko na zimę. Szedł do
    więzienia i cieszył się, że za darmo ma gdzie spać, jeść, leczyć się.
    Jeżeli musiał by pracować by dostać coś do jedzenia to pewnie by się tam
    nie wybierał.

    -
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com