  • Data: 2014-05-06 14:58:12
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: BArek <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2014 14:23, masti pisze:

    > różni się i to znacząco.

    Nie różni się.

    > Po pierwsze nie zakłada zamordowania ofiary
    > zwanej skazanym.

    Wykonanie kary śmierci nie jest morderstwem. Podobnie jak nie jest nim
    zabicie przez żołnierza wroga w trakcie działań wojennych albo
    zastrzelenie terrorysty przez policyjnego snajpera.
    Równie dobrze możesz mówić, że uwięzienie skazanego jest porwaniem.

    > Po drugie daje szansę na naprawienie błędu w przypadku
    > pomyłki sądowej.

    Tylko do czasu wykonania wyroku:

    --
    BArek