  • Data: 2014-05-06 15:20:03
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.05.2014 10:32, Adam Wysocki wrote:

    > Społeczeństwo czyli kto - ty? Ja jestem przeciwny.

    A dlaczego? Z ciekawosci pytam.

    > Po co chcesz o tym dyskutować? Pomoże ci to w czymś?

    A po co sie dyskutuje nad roznymi tematami?

    > A po co społeczeństwu ty?

    Bo place podatki?

    > Z utrzymywania starych i niepełnosprawnych ludzi też, nie?

    Tu juz ZUS i NFZ dobrze sobie radza z "urzedowa autanazja".

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)