  • Data: 2009-12-17 18:03:14
    Temat: Re: zabezpieczenie roszczenia - nie chcą wydać kopii
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-17 15:45, Xrumer x pisze:

    > Po rozprawie sędzia powiedział, żebym poszedł napisał pisemko o
    > wydanie kopii postanowienia, opłacił 6 zł za znaczki skarbowe

    Na pewno nie znaczki skarbowe tylko znaki opłaty sądowej.

    > Pisemko złożyłem miałem przyjść na drugi dzień po odbiór i tak
    > zrobiłem a tu zdziwienie bo Pani powiedziała, że nie może tego wydać
    > bo druga strona ma 7 dni na odwołanie i 7 dni to się będzie
    > uprawomacniać.

    Pani nie ma tu nic do gadania. Jeśli rzeczywiście nie mieli by ci tego
    wydać to sąd winien wydać postanowienie.
    Ale generalnie "pani" ma rację: "Na postanowienie sądu pierwszej
    instancji w przedmiocie zabezpieczenia przysługuje zażalenie"

    --
    @2009 Johnson