  • Data: 2005-02-07 13:18:05
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dirko wrote:

    > Chodzi mi o to, że pies ma nieodpowiedzialnego właściciela, który umożliwił
    > psu atak na człowieka. Nie można wykluczyć, że pies powtórzy atak ale już na
    > kogoś bardziej "śmieciowatej" budowy, np. dziecko i spowoduje tragedię.

    Dokładnie. Zdaje się, że w grupie są tu jacyś fanatyczni obrońcy agresywnych
    psów. IMHO powinieneś iść z tą sprawą na policję, może podpowiedzieliby Ci co
    dalej, bo zostawić tego raczej nie można.

    BTW - dziwię Ci się, że sam nie zabiłeś tego psa na miejscu. Ja bym mu od
    razu skręcił kark, a w każdym razie spróbowałbym, w odruchu obronnym. I gdyby
    mi się udało, właściciel mógłby mi "skoczyć" - a gdyby nie, pies miałby na
    przyszłosć może więcej szacunku dla przechodnów.

    Pozdr,
    --
    ŁK