  • Data: 2005-02-07 11:56:03
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cu6771$n94$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >Moje pytanie dotyczy tego czy mogę
    > zarządać w sądzie postanowienia o przymusowym uśpieniu psa?

    Domagaj sie uśpienia własciciela. Gdyby potracił Cię samochód, to domagalbys
    sie jego zezłomowania? Decyzje o uspieniu psa moze podjać weterynarz gdy
    stwierdzi, ze pies jest chory na wscieklizne. [ na marginesie -
    dopilnuj/sprawdz czy pies zostal poddany obserwacji weterynaryjnej po
    pogryzieniu Ciebie - aktualna ksiazeczka szczepien nie ma nic do rzeczy]

    > drugie pytanie jakiej wysokosci zadosćuczynienia powinienem domagać się w
    > sądzie?

    Za powierzchowne rany dloni? Pewnie niewielkiego jesli jakiegos -zwrot
    kosztów leczenia [byles na pogotowiu, szyli Cię, masz zwolnienie] oraz zwrot
    kosztow uszkodzonej odziezy[masz cos podarte/brudne]. Ja na moje
    rottweilery mam OC więc odszkodowanie byś musial wydębiać od Allianza:-)

    HaNkA