    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: youtube w telewizjach - prawne podstawy
    Date: Sun, 14 Mar 2010 19:01:43 +0100

    W dniu 2010-03-14 15:59, 1634Racine pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek in news:hnhbs0$f91$2@news.interia.pl
    > zaraz... chwileczke...
    > wiesz to na 100%? ergo: gdzie jest zapis o chronieniu youtube przez
    > zaiks? zaiks w pl chroni tworcę z Zimbabwe produkujacego sie na
    > youtube??

    Tak. Inaczej rozgłośnia radiowa czy dyskoteka nie mogłaby nic nadawać
    bez sprawdzenia. Inna sprawa, że filmy to chyba inna sprawa, bo przecie
    telewizje nie nadają jak leci, ale kupują licencje. Tylko przemyślałem
    temat i to o czym piszesz łapie się pewnie na cytat. Bo co tam pokazują
    z YT w telewizji? Przecie nie całą produkcję, a raczej jakieś fragmenty
    na zasadzie ,,zboczeńcy z gimnazjum napastowali koleżankę i zamieścili
    nagranie w Sieci''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek