  • Data: 2010-03-14 22:35:50
    Temat: Re: youtube w telewizjach - prawne podstawy
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SzalonyKapelusznik in
    news:216bf30d-d7dc-47ee-93c4-aa0e5e61040a@o30g2000yq
    b.googlegroups.com
    > Uzywaja "prawa cytatu".

    rozumiem, ze gdy w swoim eseju cytuje fragment ruskiej ksiazki, to nie
    place,ale musze zaznaczyc jaka to ksiazka. Tak jest? Nie musze pytac o zgode
    na cytat. Ale jak duzy moze to byc cytat? strona? dwie? osiem?

    jaki jest formalny status prawny "prawa cytatu" w przypadku
    ksiazki/materialu filmowego itp itd?
    Gdzie to FORMALNIE
    zapisane?

    Wiesz o co mi chodzi? okaze sie, ze biore z półki co chce i mowie, ze tylko
    do cytowania. I cytuje: 200 stron ksiazki. Albo 1 h 29 minut z filmu, ktory
    ma 1 h 30 min.