eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie autaRe: wytoczenie auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <oom9qk$gcj$1@node1.news.atman.pl>
    <59af193b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <oot6us$p1o$2@node2.news.atman.pl>
    <ootmdf$9ah$1@node2.news.atman.pl> <ootp7q$c0h$1@node2.news.atman.pl>
    <ootv7b$f4r$5$gof@news.chmurka.net> <oou6ut$695$1@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 9 Sep 2017 01:13:32 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <oou6ut$695$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <59b32422$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.166.108
    X-Trace: 1504912418 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15198 83.4.166.108:58411
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 4156001457
    X-Received-Bytes: 2228
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:764456
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-09-17 o 15:46, Wiesiaczek pisze:

    >>>> Dla łańcucha rozrządu nie ma znaczenia prędkość auta a obroty
    >>>> silnika.
    >>> Sam to wymyśliłeś. Prawda? :)
    >> A ma?
    > Ma dokładnie takie samo znaczenie. Prędkość auta i obroty silnika są ze
    > sobą związane.
    >
    >
    No więc sprawdźmy warunki brzegowe. Samochód stoi. Bieg nie włączony.
    Możesz mieć obroty silnik zero (nie uruchomiony) albo dowolne w zakresie
    pracy. Potem masz kolejne biegi. No i na każdym z nich możesz sprzędło
    nacisnąć. Ba, jak włączysz wsteczny bieg, to silnik w jedną strunę się
    kręci, a koła w przeciwną. Jeśli masz automatyczna skrzynię biegów i
    sprzęgło hydrokinetyczne, to normalnie w ogóle się wszystko rozjeżdża w
    zakresie 20%. I Ty próbujesz mnie przekonać, że prędkość obrotowa
    silnika jest powiązana z prędkością jazdy pojazdu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1