eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyrok w sprawie PZU - czy wystarczy do wypłaty zasądzonej kwoty? › Re: wyrok w sprawie PZU - czy wystarczy do wypłaty zasądzonej kwoty?
  • Data: 2008-01-07 22:08:57
    Temat: Re: wyrok w sprawie PZU - czy wystarczy do wypłaty zasądzonej kwoty?
    Od: tattva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    K. Mackiewicz pisze:
    > jesli w orzeczeniu nie ma nic o polisie tylko jest zapis o kwocie ktora
    > pzu ma Tobie wyplacic to zadnych innych dokumentów nie potrzebujesz zeby
    > wyegzekwowac dany wyrok

    W wyroku nic nie napisano o polisie. Obawiam się tylko, że mimo wszystko
    mogą być problemy, bo z tego co zdążyłem zaobserwować, to mają tam
    niezły bajzel i nie zawsze kompetentnych pracowników. Johnson radzi,
    żeby powołać się na komornika, ale wolałbym jednak jakiś przepis ;-)
    Może poproszę w razie czego o odmowę na piśmie i przy okazji trochę
    postraszę przepisami. Coś pewnie grozi za utrudnianie egzekucji należnej
    kwoty? ;-)

    /tattva
    --
    samborro maupa gazeta kropa pl