    Date: Wed, 15 Jan 2014 10:00:23 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrok NSA w sprawie apostazji

    W dniu 2014-01-15 09:32, z pisze:

    > Żałość :-)
    > Wczoraj słuchałem lamentów że trudno ochrzcić dziecko z bez ślubu
    > kościelnego. Nie dogodzi a i kij się zawsze znajdzie...
    > Żałość.
    > Czep się ... jak ją masz :-)

    To raczej wymysły niektórych księży, co chcą być ponad prawem
    kościelnym, które nie wymaga wogóle tego by rodzice brali udział w
    chrzcie, więc nie muszą być nawet katolikami, jedyne co to nie może być
    ich sprzeciwu do ochrzczenia. Inna rzecz, że wtedy teoretycznie przy
    całej ceremonii powinni brać udział tylko rodzice chrzestni, ale to
    zupełnie inna historia.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl