  • Data: 2004-09-13 23:53:18
    Temat: Re: wypowiedznie umowy z winy pracodawcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Sep 2004, Stuku wrote:
    [...]
    >+ -wynagrodzenia nie sa wyplacane terminowo.najczesciej na "raty" moje
    >+ maksymalne spoznienie czesto przekraczalo 30 dni.
    [...]
    >+ -czy ktorys z tych powyzej moze byc "powodem" rozwiazania umowy o prace z
    >+ winy pracodawcy z natychmiastowym okresem wypowiedzenia.

    A co to za wynalazek ??
    W KP jest tylko "rozwiazanie umowy z winy [...tu możliwe obie
    strony...] BEZ WYPOWIEDZENIA".
    O ile wiem wyroki wskazujace że nieterminowa wypłata do "dobry powód"
    są. Tyle, że jeśli JUŻ weźmiesz wypłatę - to "powód" znika, czyli nie
    możesz "rozwiązać bez wypowiedzenia" dlatego że dwa miesiące temu
    pracodawca się spóźnił :]

    >+ -po prostu po mojej zmianie wziasc zalegle mi pieniadze z kasy i pojsc do
    >+ domu.

    ...no to TEJ możliwości rozwiązania IMHO się pozbawisz.
    A co do reszty to się nie mieszam :)

    pozdrowienia, Gotfryd