  • Data: 2009-07-31 07:30:16
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy windykacji mailem
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 07:16:47 +0000, jureq napisał(a):

    > A jak zawarłeś umowę? Na piśmie? Jeśli tak, to nie było skuteczne.
    > Wysłanie mailem załącznika nie jest formą pisemną.

    Było skuteczne, o ile umowa nie zastrzegała takiej formy pod rygorem
    nieważności. Art. 77 par. 2 kc mówi o formie pisemnej, ale nie zastrzega
    takiego rygoru.
    Por. wyrok SN z 6 listopada 2002 r. (sygn. akt I CKN 1158/00).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?