  • Data: 2009-07-31 08:50:36
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy windykacji mailem
    Od: maciek <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > -zgłasza taki dowód konsument w sporze z przedsiębiorcą (Czy Twoja
    > wierzytelność pozostaje w związku z prowadzeniem przez Ciebie
    > przedsiębiorstwa?; jeśli nie, to sprawa załatwiona)

    wierzytelnosc dotyczy umowy pozyczki pomiedzy osobami fizycznymi

    > W rozumieniu tego przepisu, wydruk z worda jest jak najbardziej pismem.
    > Pokaż to w sądzie i wnieś i przesłuchanie Ciebie w charakterze strony.
    > Jak masz jakichś świadków to jeszcze lepiej.
    >
    > --
    > kuba

    znaczy tak - sprawy w sadzie jeszcze nie ma, ale za pewne lada moment
    tam sie znajdzie bo odmowilem zaplaty, prosze mi powiedziec - Ci
    swiadkowie o czym mieliby swiadczyc? o moim wyslaniu maila? tego maila
    mam zarchiwizowanego na plycie wraz z załącznikiem wordowskim i chyba
    najlepszym swiadkiem jest wlasnie outlook express ;) dobrze mysle?
    rzecz jasna żona tez widziala ze maila wysylam...