  • Data: 2012-02-29 17:32:38
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez jednego z kredytobiorców
    Od: Kwant Swiatla <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    bardzo dziekuje za odpowiedz, jednak nie odpowiadasz zupelnie na moje
    pytania.
    z roznych przyczyn (nie ma sensu dokladne opisywanie mojej sytuacji
    prywatnej) nie chce zgodzic sie na jednoosobowe wypowiedzenie umowy.

    uwazam, ze Kredytobiorca (a wiec strona umowy) sa dwie osoby.
    czy nie jest tak, ze wszelkich czynnosci prawnych w ramach tej umowy
    moze dokonywac Strona (a wiec zgodnie dwie osoby)?
    w tym swietle, wypowiedzenie umowy przez mojego meza byloby niewazne.

    wydaje mi sie ze to dosc normalna sprawa (np. przy sprzedazy auta
    bedacego wspolwlasnoscia - trzeba podpisy obu wspolwlascicieli, w
    przypadku przewalutowania kredytu bank chce podpisow obu
    kredytobiorcow).

    ale szukam Podstawy Prawnej.
    czy ktos jest w stanie mi pomoc?

    pozdrawiam serdecznie,