  • Data: 2003-02-27 23:42:34
    Temat: Re: wypadek i ubezpieczalnie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Szyszko wrote:

    > Niektorzy mowila mi ze ubezpieczalnia wypłaci mi 100% wartości rynkowej
    > auta bo to nie z mojej winy, a inni ze 50% i zostawią mi zmasakrowanego
    > malca. Nie wiem teraz jak negocjować z ubezpieczalnią. Nie chcę się bawić
    > w naprawy, a faktem jest że miałem sprawny pojazd a teraz go nie mam
    > i to nie z mojej winy i zostały tylko mi autobusy, tramwaje i rower.

    Jesli szkoda calkowita to znaczy ze dostaniesz cala kwote. To sa pieniadze
    za ktore masz (przynajmniej teoretycznie) doprowadzic samochod do stanu z
    przed wypadku. Czyli w tym wypadku kupic malca rownie wiekowego jak Twoj.

    Rzeczoznawca stwierdzil przeciez ze Twoje auto zmienilo sie w nienaprawialny
    zlom.