  • Data: 2003-02-28 12:20:51
    Temat: Re: wypadek i ubezpieczalnie
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > że wcale tak nie jest. Ciekawy jestem jak to jest w praktyce...
    > Czy ma ktoś doświadczenie w takich sytuacjach

    W praktyce będą Ci probowali opchnac wraka i jakies pieniadze (zalezy na ile
    wycenia wraka). Ale na to bym nie szla (co zrobisz z tym wrakiem?!). To jest
    z OC a wiec masz prawo zadac rownowartosci wartosci pojazdu sprzed wypadku.
    Zreszta moze malec nie jest duzo wart i nie bedzie im sie chcialo walczyc?
    :) (sprawdz po ile srednio chodza te roczniki i powiedz ze tyle chcesz i
    koniec :)).
    pzdr
    aska