  • Data: 2007-04-05 11:52:06
    Temat: Re: wynajem mieszkań - prosze o pomo c!
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@w...pl napisał(a):

    > Panowie. Nie sądzę aby złożenie donosu do US coś dało.

    Satysfakcję :)

    > Potrzebuję wiedzieć co mam
    > zrobić aby jeszcze trochę poczekała aż mi się poprawi sytuacja i będę
    > mogła jej zapłacić. Tymczasem ona nie chce o tym słyszeć i mówi, że
    > nie będzie czekać. Dlatego pytałam czy mam jakieś szanse w tej sprawie.

    Niestety chyba nic nie możesz zrobić. Fakty są takie, że jesteś tej pani
    winna pewną kwotę (i nie sądzę, żeby to były grosze) i wcale się nie
    dziwię, że ta pani chce te pieniądze od ciebie odzyskać. Pani nie jest
    bankiem żeby rozkładać ci płatność na raty.
    Chyba jedynym wyjściem będzie zapożyczenie się w banku lub u rodziny i
    oddanie długu.

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl