  • Data: 2007-04-05 11:15:53
    Temat: Re: wynajem mieszkań - prosze o pomo c!
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Kwi, 12:39, Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> wrote:

    > A ja myślę, że to, co napisałeś, nie jest czynnym żalem :P
    >
    > Słyszałem, że składanie czynnego żalu po nakryciu jest normalną praktyką
    > w Urzędach Skarbowych i najczęściej kończy się zapłaceniem tylko
    > zaległego podatku (bez nałożenia dodatkowej kary).
    >
    > --
    > Marek Witbrot
    >
    > www.ecdis.pl

    Panowie. Nie sądzę aby złożenie donosu do US coś dało. Myślę, że
    jeszcze bardziej by ją to rozwścieczyło. Potrzebuję wiedzieć co mam
    zrobić aby jeszcze trochę poczekała aż mi się poprawi sytuacja i będę
    mogła jej zapłacić. Tymczasem ona nie chce o tym słyszeć i mówi, że
    nie będzie czekać. Dlatego pytałam czy mam jakieś szanse w tej sprawie.