  • Data: 2008-11-03 16:22:02
    Temat: Re: wynajem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:
    > Witam,
    > mam takie pytanie odnośnie wynajmu mieszkania:
    > wynająłem mieszkanie na 3 miesiące do 2..11.2008,gosciu niedość że nie
    > zapłacił całej kwoty umowy to nie chce się wyprowadzić zasłaniając się
    > okresem ochronnym.Co mi może grozić jezeli mimo to go eksmituje ?
    >
    > pzd.
    > Paweł

    ty go nie mozesz eksmitowac.
    to prawo przysluguje tylko komornikowi na podstawie wyroku sądowego.

    grozi ci oskarzenie o wlamanie, naruszenie miru domowego, sprawa w
    sądzie o przywrocenie posiadania i to jego komornik wprowadzi do
    mieszkania, a ty mu jeszcze za to zaplacisz.

    to co ci przysluguje to sprawa w sadzie o zaplate. Komornik bedzie
    sciagal kase. Jego ruszyc nie mozesz. Jednym slowem wtopiles.