  • Data: 2008-03-19 12:15:55
    Temat: Re: wynagrodzenie biegłego
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za zainteresowanie

    SJS wrote:
    > Zaraz, zaraz -czy w piśmie z sądu było wyraźnie napisane, że poszukuja
    > biegłego czy specjalisty lub eksperta lub tylko, że zlecaja ekspertyzę? bo

    W duzym skrócie: "Sąd Rejonowy ... zwraca się z prośbą o wskazanie
    pracownika Wydziału ... który zostałby dopuszczony do sprawy ... jako
    biegły z zakresu informatyka-projektant systemów komputerowych i wydałby
    opinię na okoliczności ustalenia ......

    > Bo innaczej oblicza się wynagrodznie biegłego - ze stawki godzinowej /okoł
    > o28 zł/ - i tu nawet godziny czytania /zapoznawania sie aktami sprawy /
    > sie liczy,

    Myślę, że w tej sytuacji to jednak najbardziej pasuje?

    Czy są jakieś wymagania co do postaci/formy rachunku?

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994