  • Data: 2006-10-19 10:42:32
    Temat: Re: wymiar urlopu
    Od: "Magda" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:
> [...]

    Taki wymiar urlopu przysługuje po roku pracy, gdy pracownik
    zatrudniony jest krócej niż 10 lat.

    Jeżeli podjąłeś pracę po raz pierwszy to w roku kalendarzowym w
    którym podjąłeś pracę, uzyskujesz prawo do urlopu z upływem
    każdego miesiąca pracy, w wymiarze 1/12 wymiaru urlopu
    przysługującego Ci po przepracowaniu roku.
    Należy Ci się więc urlop proporcjonalny do liczby miesięcy
    przepracowanych u danego pracodawcy. Warto dodać, że należny wymiar
    urlopu, przy ustalaniu urlopu propocjonalnego, zaokrągla się w
    górę.