  • Data: 2005-02-15 16:47:05
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Nick(i) wrote:

    > albo miec np komornika na glowie za cudze dlugi....

    "Osoba tu nie mieszka ani żadnych jej rzeczy tu nie ma - do widzenia".

    Jakby próbował wejść na siłę - potraktować jak każdego innego bandziora
    usiłującego wejść na siłę.

    > ale widac boguslaw tak lubi...
    > a tak pozatym macie jakas rade czy tylko tak sobie gdacie?

    Pytanie formalne: kim jesteś dla tego mieszkania?

    Jeśli najemcą (i to formalnie - z 'papierem') - masz _obowiązek_
    wymeldować osobę, która tam nie mieszka (oraz meldować tam osoby, które
    tam mieszkają). Inaczej popełniasz wykroczenie (przepis dość martwy, ale
    jak władza będzie chciała, to grzywnę może za to wlepić).

    Najprostsza, aczkolwiek wyjątkowo wredna, metoda to złożenie
    zawiadomienia o popełnieniu wykroczenia przez tę fikcyjnie zameldowaną
    osobę.

    Inna - też nienajmilsza - to normalny spacerek do urzędu gminy, złożenie
    wionsku o administracyjne wymeldowanie, uiszczenie się w kasie za
    wniosek i załączniki. Tam Ci udzielą informacji, jak to wygląda, ile
    przeciętnie trwa i ile kosztuje (w przypadku nieznajomości miejsca
    pobytu tamtej osoby zdaje się będziesz jeszcze bulić za jej zastępczą
    reprezentację prawną - przynajmniej tak mi wmawiała urzędniczka).

    Najlepiej skontaktować się z tamtą osobą i poprosić o pofatygowanie się
    do urzędu i zmianę meldunku - o ile to oczywiście możliwe...