    From: marcin<m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyludzenie
    Date: Wed, 16 Nov 2005 07:34:44 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    chodzi o to ze nie wyslalem np kurierem bo takie bylo zyczenie klienta wyslalem
    listem, poleconym kto trzyma przez pol roku jakis kwitek ????

    nie mialem zadnego kontaktu pzoniej ani telefonicznego ani tez mailowego czy
    przez allegro z dana osoba wiec myslalem ze wszystko ok i zpamiałem o sprawie a
    tu takie kwiatki...

    napisalem do allegro aby podali mni dane kontaktowe do dziewczyny niech mi poda
    numer konta wytsle jej ta kase mam to w dupie nie jest to tego warte... zebym
    teraz lazili do mnie policjanci... bo jalkas durna baba nawet sie nie odezwala. ze
    przesylki nie dostala... odrazu bym na jejj miejscu jakos probowal sie kontaktowac
    a tu nagle po pol roku policja u mnie....

    -> http://usenet.pomocprawna.info