  • Data: 2007-03-14 22:50:01
    Temat: Re: wyłączenie niektórych postanowień Kodeksu pracy
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kubiak"

    > A możesz uzasadnić? Załóżmy, że ta umowa jest następującej treści:
    >
    > Ja Kowalski, zatrudniony u Malinowskiego, oświadczam, że jeżeli
    > Malinowski mnie ukarze zgodnie z KP, to zapłacę Malinowskiemu 100 000zł.

    Uzasadnić co? Bo przedstawiłeś sytuację, której możliwość zanegowałam
    ("umowa cywilna z pracownikiem (...) nie"), nie przedstawiłeś zaś opcji
    umowy ze zleceniobiorcą. Umowa o powyższej treści rzecz jasna nie byłaby
    wiążąca, ponieważ (oczywiście) nie mogą istnieć przepisy przewidujące dla
    zleceniodawcy za łamanie prawa (KP) korzyści materialnych.
    AsiaS