  • Data: 2007-03-14 22:09:58
    Temat: Re: wyłączenie niektórych postanowień Kodeksu pracy
    Od: "p09v" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:et9no4$tdf$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "p09v"
    > Przeczytaj raz jeszcze. W szczególności skoncentruj się na kilku
    > pierwszych i kilku.

    Przeczytałem, nie wpłynęło to na zmianę mojego poglądu co do natury prawa
    pracy jako szczególnego działu prawa cywilnego. Wiem, że wiele osób, uważa
    inaczej, tak też uczyli na studiach. Moim zdaniem jest to dział prawa
    cywilnego, w klasycznym podziale na karne, cywilne i administracyjne. To, że
    specyficznym to fakt. Zresztą vide infra jeden z postów.

    --
    p09v