  • Data: 2006-10-02 18:19:24
    Temat: Re: wykroczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa Basalska" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:efr1t0$93m$1@news.onet.pl...
    > Kochani
    > dostalem taki oto zarzut " posiadając pistolet gazowy marki GS II nr 34136
    > kal. 9 mm w okresie od 1993 do 02.03.2006 nie dopełnił obowiązku
    > powiadomienia Policji o zdaniu broni i amunicji " tj oczyn z art 51 ust. 2
    > pkt 1 Ustawy z dn. 21 V 1999 o broni i amunicji.

    Ja bym się bronił przedawnieniem. Moim zdaniem bezpodstawnie przyjęto, że to
    czyn ciągły. Wszak obowiązek powiadomienia organu wynikał z faktu zdania broni.
    Powstał on w ściśle określonym dniu, to jest dokładnie z upływem terminu, jaki
    miałeś na powiadomienie. Nie chce mi się szukać, ale to było góra 30 dni, a nie
    wiem, czy nie 7 dni. Przecież ten obowiazek nie odnawiał się każdego dnia z
    osobna na nowo, by przerywać bieg przedawnienia.

    > p.s. w pozwie jest mowa o broni kal 9 mm natomiast we wszystkich dokumentach
    > ( i moich zeznaniach jest czarno na białym 8 mm)
    > pozdrawiam

    Bez znaczenia.