  • Data: 2004-08-30 18:21:05
    Temat: Re: wykorzystanie wizerunku banknotu
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arek napisał:

    > 200 złotych. Do XX wieku banknot był zobowiązaniem banku, że dostaniesz
    > określoną ilość monet w złotym kruszcu za niego. Pierwotnie był to
    > dokument depozytowy.
    > Stracił tą *funkcję* gdy oderwano pieniądze od złota.

    Wyspij się ...
    Przytaczam pierwotną treść postu ...

    Temat: wykorzystanie wizerunku banknotu
    Treść: "otóz zajmuję sie min projektami ulotek na roznego rodzaju imprezy.
    Ostatnio mialem pomysl aby do takiej ulotki jako podklad wykorzystac
    zeskanowany banknot (np 50zł). Na ten skan nałozylbym odpowiednie
    napisy o odbywajacej sie imprezie itp itd. Oczywiscie ulotka miala by
    inny rozmiar niz banknot, inny papier itp itd.

    Mam pytanie czy jak taka ulotke zrobie, czy moze sie ktos do tego
    przyczepic ? Jest to wogole zgodne z prawem ? "

    I po cholerę piszesz, że kiedyś stawiano piramidy egipskie ?
    Szczerze ... nie interesuje mnie to ... I żeby uprzedzić twojego
    kolejnego posta ... równie dużo interesuje mnie , gdzie zawisaki w
    przyrodzie i w jaki sposób kopulują.

    > A po kiego!? Czy znaczenie każdego słowa ma być dekretowane w ustawie!?

    A po to , by wyjaśnić wątpliwości osoby, która zwróciła się tu z
    pewnym problemem ... a może masz inny cel ?

    > A gdyby przyjąć, że banknoty podlegają prawu autorskiemu to NBP
    > w ordynarny sposób łamałby prawa autorskie nie zamieszczając nazwiska
    > lub podpisu twórcy tychże banknotów.

    A gdyby przyjąć, że kwadrat to kapusta ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))