  • Data: 2004-08-30 19:55:00
    Temat: Re: wykorzystanie wizerunku banknotu
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie czy jak taka ulotke zrobie, czy moze sie ktos do tego
    > przyczepic ? Jest to wogole zgodne z prawem ? "

    Toż pisałem - nie może.

    Reszta nie była do Ciebie skoro Cię nie interesuje.

    > A po to , by wyjaśnić wątpliwości osoby, która zwróciła się tu z pewnym
    > problemem ... a może masz inny cel ?

    Ale niby kto ma takie wątpliwości?
    Bo ja nie mam. Od zarania dziejów do dziś banknot jest bankowym
    dokumentem i nie mam z tym problemów, ani nie słyszałem by ktokolwiek
    miał.

    > A gdyby przyjąć, że kwadrat to kapusta ...

    Zdaje się, że moi oponenci twierdzą, że podlega prawu autorskiemu.
    To im mówię - jeśli tak to NBP łamie prawo nie zamieszczając nazwiska
    lub podpisu twórcy tego utworu pod postacią banknotu.
    Do tego używanie wizerunków banknotu tworzyłoby całe mnóstwo naruszeń
    prawa autorskiego, co już samo w sobie jest absurdem.

    Dla mnie to, że banknot podlega prawu autorskiemu to wierutna bzdura,
    ale cóż - jak widać są tacy co uważają inaczej, ale to już nie mój
    problem lecz ich.

    pozdrawiam
    Arek

    --