eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyjący alarm - ok 24 godzin .. parking strzeżony i bezsilność policji › Re: wyjący alarm - ok 24 godzin .. parking strzeżony i bezsilność policji
  • Data: 2010-05-20 13:50:28
    Temat: Re: wyjący alarm - ok 24 godzin .. parking strzeżony i bezsilność policji
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 20, 11:08 am, "Jackare" <j...@i...pl> wrote:
    > Zgłaszać policji, potem wziąć zaświadczenie że sprawa była zgłąszana. Iść do
    > lekarza, wziąć zwolnienie z powodu bezsenności. Na koniec wystąpić do sądu o
    > zadośćuczynienie od właściciela samochpodu lub parkingu. W koncu ktoś to
    > zacznie traktować poważnie.
    > A na codzień zgłaszać policji i SM nocne hałasy czynione przez parking. Do
    > oporu.

    ok- takiej porady oczekiwałem
    czy w polskim sądzie przejdzie sprawa o odszkodowanie z tytułu
    nieobecności w pracy? przecież pracodawca i tak mi zapłaci jeśli
    jestem zatrudniony na etacie, a w DG trudno jest wykazać ile "nie
    zarobiłem"
    no i skoro auto jest na firmę, to pytanie brzmi kogo pozwać-
    zastanawiam się czy nie pozwać parkingu strzeżonego, bo to na ich
    terenie jest problem

    --
    plusz