  • Data: 2012-03-22 19:06:31
    Temat: Re: wydluzenie czasu pracy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2012 14:25, Barti pisze:
    > Witam,
    >
    > czy pracodawca ma prawo karnie wydluzyc dzien pracy o 30 minut?
    karnie? w żadnym wypadku
    > Kierownik twierdzi ze w ramach kary za niewykonanie polecenia przez
    > najblizsze 5 dni roboczych kilka osob ma przychodzic 30 minut wczesniej
    > do pracy. Nie okreslil w jakim celu, na argumenty reagowal stwierdzeniem
    > "ze to jego decyzja i tak ma byc".
    decyzje może sobie podejmować, wolno mu, pracownikowi wolno "olewać"
    takie decyzje.

    > Dla mnie to brzmi jak kara w przedszkolu typu stanie w kacie. Jak
    > wyglada to od strony prawnej? Kierownik ma prawo do czegos takiego?
    nie. ten kierownik to niezły ofiara. ZA nie wykonanie polecenia
    służbowego należy się odpowiednia notatka w dokumentach. Można też nie
    wypłacić premii - jeśli takowa jest. Taką notatkę należało napisać,
    umieścić w aktach osobowych i wręczyć kopię, sugerując że naprawa
    popełnionego błędu może dać skutek w postaci usunięcia nagany z akt.
    Poprawa mogła by mieć formę 3 nadliczbowych godzin. to jest PROPOZYCJA
    pracownika a nie nakaz szefa.

    ToMasz

    Ps Pamiętajcie ludzie że praca to nie bajka. Dajcie zarobić pracodawcy i
    cenicie się wysoko. jednak brak odpowiedzialności w miejscu pracy w
    efekcie spowoduje że będziecie stać pierwsi w kolejce na wylocie. Ja się
    potrafię "postawić" pracodawcy, ale zaczynam taką rozmowę spokojnie,
    uprzejmie, rzeczowo. Rozmawiam z człowiekiem nie z potworem.