  • Data: 2021-04-11 08:00:00
    Temat: Re: wycofanie się z zawartej ustnej umowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Na podstawie art. 158 kc. Umowa zobowiązująca do przeniesienia
    > własności nieruchomości powinna być zawarta w formie aktu
    > notarialnego.

    Czy umowa przedwstepna zobowiązuje do przeniesienia własnosci czy tylko
    opisuje możliwości przeniesienia które zostana zrealizowane umowa
    przyrzeczona?

    Internety podważają to co mowisz:
    https://www.dziennikprawny.pl/pl/a/czy-umowa-przedws
    tepna-musi-byc-
    podpisana-u-notariusza

    https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-umowa-przedwstepn
    a-bez-notariusza-
    przy-sprzedazy-nieruchomosci

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,