  • Data: 2013-04-14 12:14:01
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-14 13:17, Zenon Kluska pisze:

    > Żadna firma prywatna nie może sobie robić co chce, może jedynie działać
    > zgodnie z prawem, rozumiesz to?

    To Ty masz problemy ze zrozumieniem pewnego bardzo prostego faktu. Każda
    firma prywatna ma prawo robić co chce, póki nie jest to niezgodne z prawem.

    > Mam podpisaną umowę na korzystanie z pewnego serwisu i w umowie nie ma
    > słowa o wymaganiach dotyczących przeglądarki, więc jakim prawem serwis
    > utrudnia, lub uniemożliwia mi korzystanie?

    Skonstruowali serwis tak, że działa w sposób, który jest dla Ciebie
    nieodpowiedni? Zerwij więc z nimi tą umowę.

    > Widzę ze zupełnie nie rozumiesz problemu na temat którego się
    > wypowiadasz, bo wyświetlanie czcionek to wyłącznie sprawa przeglądarki,
    > każda to potrafi to o czym piszesz.

    Przyznaję, że zupełnie nie rozumiem Twojego problemu.

    > Może i bzdura, ale pokazuje że jednak nie mogą robić co chcą i prawo ich
    > obowiązuje

    duh

    > i ze strachu srają po gaciach.

    a tego nie wiem... skąd Ty jesteś tego taki pewien.

    > Już znalazłem że chodzi o
    > prawo telekomunikacyjne, teraz szukam najnowszej wersji. Może wiesz
    > jakie jeszcze ustawy obowiązują w internecie?

    Wszystkie, które dotyczą internetu.