    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspólnota o ochrona danych
    Date: Thu, 6 Apr 2006 16:04:57 +0000 (UTC)
    Sender: m...@a...atcom.net.pl

    On 2006-04-06, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska.pl> wrote:
    > W wiadomości news:slrne39t5f.382.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl

    > To nie oznacza, że każdy członek wspólnoty ma prawo znać indywidualny stan
    > rozliczeń dowolnego innego członka wspólnoty.

    Pytanie było o długi. Wspólnota to _współposiadanie_. Jesteś
    współwłaścicielem trawnika, którego nie można skosić, bo brak na to
    pieniędzy, a pieniędzy brak, bo wspólnota, czyli _i ty_ ma dłużników.
    Naturalne jest, że chcesz i masz prawo wiedzieć, kto jest twoim
    dłużnikiem. Papiery powierzyłeś zarządcy, bo ci tak wygodniej (AFAIK
    nie jest to obowiązkowe), więc idziesz do zarządcy, który jest
    twoim pracownikiem, najętym i opłacanym przez ciebie i pytasz go: to
    kto mi wisi tego tauzena?, a zarządca ma obowiązek ci odpowiedzieć.
    Wspólnota to własność, być może mieszkasz(łeś) w spółdzielni i stąd
    takie a nie inne twoje rozumowanie.

    > końcowy wniosek GIODO uważam za co najmniej kontrowersyjny, o ile nie
    > błędny.

    Szczęśliwie to interpretacja GIODO, nie twoja stanowi
    oficjalną wykładnię.

    Renata