  • Data: 2006-04-06 21:30:57
    Temat: Re: wspólnota o ochrona danych
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-04-06, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska.pl> wrote:
    > W wiadomości news:slrne3af3f.8ov.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl

    > Zostawmy trawniki i inne elementy zieleni miejskiej.

    Mówimy o własności wspólnoty, nie miasta. Zieleń miejska nie ma tu nic
    do rzeczy. Widać, że nie rozumiesz podstawowej rzeczy, tego, że ten
    trawnik jest twój i jeśli brakuje pieniędzy na jego utrzymanie, to
    masz prawo wiedzieć dlaczego.

    >Członek ma prawo
    > wiedzieć czy wspólnota ma długi, z jakiego tytułu i ile. Nie widzę powodu
    > aby miał dostęp do informacji, że to "ten Nowak spod czwartego wisi ponad
    > 1,5 tauzena". Po co mu ta informacja,

    Po to, żeby wiedzieć od kogo domagać się zwrotu długu i jeśli chce, to
    się domagać.

    > Ja akurat niczego nie powierzałem.

    Taka figura.

    >Kupiłem (oczywiście doszło do
    > wyodrębnienia) lokal w budynku gdzie już istniała wspólnota i zarządzający.
    > Zgodnie z ustawą tym samym jakoby automatycznie przystąpiłem do tejże
    > wspólnoty. Piszesz, że to nieobowiązkowe - a ja bym chętnie z tej wspólnoty
    > wystąpił.

    Nie piszę, że nieobowiązkowe należenie do wspólnoty. Piszę, że AFAIK
    nieobowiązkowe jest zatrudnianie zarządcy, choć pewna nie jestem.

    > I odpowiada - 5-ciu członków wspólnoty zalegający z opłatami na ogólną
    > kwotę, i tu kwota.

    Wtedy prosisz o ich nazwiska, ponieważ masz prawo, a nawet obowiązek
    zarządzania wspólnotą, a co za tym idzie również jej finansami.

    > peryferiami moich zainteresowań, ale czym jest i jakie znaczenie ma
    > interpretacja GIODO oraz jakie są jego zadania i prerogatywy to mogłabyś
    > jednak doczytać.

    Czekam na twoje wyjaśnienia.

    Renata