  • Data: 2011-05-10 07:36:40
    Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa- dylematy
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-08 22:18, iza pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > własnie to mnie nurtuje najbardziej. Ale wywnioskowałam, że nie mozna tego
    > zakazać.

    IMHO kretynizm grilującego. Przepisu jako takiego chyba nie ma
    (ewentualnie coś z ppoż na siłę można dopasować) za to dość powszechną
    praktyką jest umieszczanie stosownych zapisów w regulaminie porządku
    domowego czy czegoś w ten deseń uchwalanego przez wspólnotę. Biorąc pod
    uwagę że to lokator, a nie właściciel, to zacząłbym od poważnej rozmowy
    z właścicielem mieszkania. Lokator mu się zwinie, a to on razem z
    pozostałymi będzie remontować dach. Do tego zwyczajnie zamknąć wyjścia
    na dach (podpierając to stosowną uchwałą wspólnoty regulującą dostęp tam).

    --
    MZ