  • Data: 2006-03-24 09:44:02
    Temat: Re: wspólnota majątkowa a rachunek maklerski
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):

    > Nie ma znaczenia. Chyba tylko, jesli byłoby to przed ślubem.

    Chyba, czyli pewności nie masz. Mnie się kołacze po glowie, ze z
    darowizna jest tak ( albo podobnie), jak ze spadkiem - nie wchodzi do
    majatku wspólnego malzonków, chyba,ze darczyńca wyraźnie zaznaczy.
    Tylko nie wiem, czy ma zaznaczyć: "to dla Ciebie, synu/córko", czy:
    Chcę, zeby to było wasze".
    Justyna