  • Data: 2004-06-25 21:06:28
    Temat: Re: wspólnota majątkowa a odpowiedzialność karna
    Od: "robert agner" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Robert - nie pękaj
    > twardo stój na ziemi, nie bój się baby nic ci nie zrobi
    Może i racja,
    dogadałem się już z PZU, spłacam im regres, wziałem papiery coby w sądzie
    pokazać.
    Najgorsze jest to ze sie moge za 3 lata obudzić i dowiedzieć że kobieta w
    koncu znalazła frajera rzeczoznawce który jej wyceni te szkode na 10000 :((

    Teraz pewnie złoże wniosek o warunkowe umożenie, argumentując
    [--Art. 828. § 1. (KC) Jeżeli nie umówiono się inaczej, z dniem zapłaty
    odszkodowania przez zakład ubezpieczeń roszczenie ubezpieczającego przeciwko
    osobie trzeciej odpowiedzialnej za szkodę przechodzi z mocy prawa na zakład
    ubezpieczeń do wysokości zapłaconego odszkodowania. Jeżeli zakład pokrył
    tylko część szkody, ubezpieczającemu przysługuje co do pozostałej części
    pierwszeństwo zaspokojenia przed roszczeniem zakładu ubezpieczeń.--]

    że szkoda już jest wyrównywana, a grzywne przyjme jaką zasądzi i mam nadzieje
    że niewielką.

    pozdrawiam,
    R.