    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wojsko a DG
    Date: Mon, 21 Mar 2005 11:35:26 +0000 (UTC)

    LuK wrote:

    > bardzo........
    > <ciach>
    >

    > moze załatwiaj sobie D kategorie?
    >
    > Kiedyś na komisji wojskowej pani doktor spytała się dlaczego mam
    > "żółte" oczy. A ja mówie, że mam tak od urodzenia, np. jak się
    > przeziębie czy zachoruje to białko w oczach lekko zmienia kolor.
    > Pokazałem jakieś wyniki, że mam coś tam w krwi podwyższone i dostałem
    > kat D. Normalnie to jestem w 100% zdrowy(z takim czymś się
    > urodziłem), wojsko takich nie bierze :) Dziwne ale prawdziwe.
    > Teraz też mam DG i niewyobrażam sobie co by było jakbym miał kat A.

    Ups.
    To może być poważna sprawa, nie lekceważ tego.
    Teraz może być spokój, ale za parę lat...
    Takie objawy moga sugerować jakąs niewydolnośc wątroby lub chorobę krwi.
    Albo jeszcze gorzej wzw w życiu płodowym, cholerka, przebadaj się
    lepiej...
    Po alkoholu też tak masz?
    A Pani na komisji słusznie dała ci D, lepiej nie ryzykować...

    --
    Pozdro
    Massai