  • From: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wojsko
    Date: Sat, 9 Apr 2005 22:57:44 +0200

    news:d39ei6$5qq$1@inews.gazeta.pl...

    > chodzi o to, że tyle WKU do zawiadomienia ile studentów.
    > Student dostaje papierek do ręki i niech sam dalej o siebie się martwi.
    > W sumie ten student już "duzi" jest.

    > na papierku jest imie, nazwisko studenta, termin ukonczenia i nic wiecej.
    > To się robi z automatu.
    > Nikt tego nie musi pakować i wysyłac i dbać czy doszło czy nie.
    > Po za tym już widzę te awantury na tej grupie z pytaniami co można zrobić
    > uczelni bo na czas nie wysłała pisma do WKU i teraz studenta chcą wziąć do
    > woja. I ile za to można dostać odszkodowania za stres i straty moralne.

    Wiesz kończe już trzeci kierunek (bynajmniej nie związany z marketingiem
    :-)) )
    i zawsze były z tym kłopoty.
    (jedna z uczelni posunęła się do tego, że chciała opłatę ode mnie za
    wystawienie
    takiego dokumentu...)
    Ponadto popełnienie błędu w "sztuce" jest w obu przypadkach tak samo
    prawdopodobne.
    Stąd sadzę, ze bardziej atrakcyjna jest jednak wersja tańsza ~50 pełnych
    dokumentów
    (wojsko nie zaakceptowało chyba nowego podziału terytorialnego :-)) )
    niż tylu ilu delikwentów, szukanie ich listownie i przypominanie,
    płacenie znudzonemu Panu Oficerowi za nudzenie się a i kilka innych
    argumentów by się
    pewnie znalazło.

    > Natomiast jak zawiadomienie ze studenta wywalili nie dojdzie, to nikt z
    > tego powodu się nie obrazi.
    >
    > Państwo nadopiekuńcze jest gorsze od państwa "żadnego", bo potem takie
    > sieroty wychodzą.
    > Papier w łapę i niech przyszła inteligencja sama zadba o swój tyłek.

    Bynajmniej nie mam nic przeciwko dbaniu o własne cztery litery,
    ale czy przejście się do WKU z robi z chłopca mężczyznę?
    To jest raczej dbanie o posady wojaków.
    (nie jest to - bynajmniej "wycieczka" do Was - mówię
    samym o fakcie istnienia takiego stanu rzeczy)

    W okresie szukania na gwałt cięć w budżecie - za które przypominam płacimy
    ciężką kasę, gdy na wiele rzeczy naprawdę nie ma
    - to jest dziecinne trzymanie się starych rozwiązań.
    Mówiąc bardzo delikatnie.

    Pzdr.:
    Pajchiw