    From: Jarek Dukat <n...@f...news>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: wodociag...
    Date: Sun, 04 Mar 2007 12:37:05 +0100

    jarekku wrote:
    > Oj Jarku, Jarku...
    > Szkoda, że odrzucasz glos rozsądku, a na dodatek obrażasz życzliwego ci
    > człowieka.
    > Z pewnymi faktami trzeba się pogodzić, jeśli zależy ci na budowie w
    > przewidywalnym czasie. Swoje pretensje równie dobrze możesz kierować do
    > człowieka, od którego kupiłeś działkę, bo prawdopodobnie on kupił ziemię
    > rolną w cenie 5 zl za m2, a tobie sprzedał za 100.

    Nie odrzucam zadnego glosu rozsadku, ale jestem uczulony na pieniaczy. W
    swoim oryginalnym pytaniu probowalem wyjasnic i dojsc czy facet ma
    podstawy czepiac sie mnie, jesli gminna spolka wodociagowa wydala takie
    warunki a nie inne. Scisle trzymajac sie warunkow, to goscia moglbym
    zlac i wogole udawac ze nie wiem o jego istnieniu. Pytanie czy on w tym
    momencie ma podstawy prawne zeby czepiac sie mnie i blokowac inwestycje,
    czy moze strona stosowna do jego zarzutow powinna byc gminna spolka
    wodociagowa, ktora go przerobila wydajac nam warunki pomijajace jego
    interesy.

    A co do dyktowania dowolnych cen to tez nie jestem pewien czy moga, czy
    tylko do wysokosci faktycznie poniesionych kosztow.

    Jarek