  • Data: 2003-06-11 12:49:51
    Temat: Re: wniosek urlopowy
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co za przykładna firma ...

    Jasne, kunamolek, że taka firma podoba mi się, jeszcze powinnaś podać we
    wniosku urlopowym ... ojaki urlop chodzi ..... bo jeśli chodzi o urlop na
    żądanie to może Cię bodnąć pracodawca ..... dajesz wniosek najpóźniej w dniu
    rozpoczęcia urlopu i jest dobrze (potem wracasz i czekasz tylko na
    wypowiedzenie :))))) ).
    Jeśli chodzi o urlop wypoczynkowy .. to tak jak wspomniała poprzedniczka ..
    wg planu urlopu lub po konsultacjach z pracodawcą ....... bo konamolek nie
    każdy musi mieć w tej chwili plan urlopów :)))))))

    pozdrawiam
    fart